Hlavní obsah
 

Efektivní cviky na posílení paží a ramen

Přestože ruce i ramena používáme při většině každodenních činností, nezapojujeme u toho zdaleka všechny svaly. Zejména v zadní části paže se utváří povislá řasa, což vypadá nejen nevzhledně, ale také přidává roky. Tento problém se přitom netýká jen silnějších žen, naopak častěji vynikne na jinak štíhlých dámách.

 
Efektivní cviky na posílení paží a ramen

Ke krásným pažím vám nepomohou diety, ale pravidelné posilování příslušných partií. To lze provádět jak vlastní vahou těla, tak i se závažím. Trenérka Nikola Bartáková pro vás ve videu připravila hned pět efektivních cviků, které komplexně posilují paže i ramena.

K dosažení co nejlepších výsledků musíte cvičit minimálně dvakrát týdně. Každý cvik opakovat 12-15krát, a to ve třech sériích.

Pokud budete chtít kromě posílení paží a jejich vytvarování spálit i nějaký ten tuk, pak se před samotným posilováním věnujte i aerobnímu cvičení a úpravě jídelníčku.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků