Nejlepší pro spalování přebytečných kalorií je pohyb, při kterém se člověk trochu zapotí. To ale automaticky neznamená, že je třeba každý den vypotit duši v tělocvičně.

Do denního či týdenního rozvrhu se dají zakomponovat i méně náročnější aktivity, při kterých se nějaké ty kalorie spálí, napsal server FoxNews.

Tanec 

Taneční kurzy pro začátečníky i pokročilé jsou v současnosti v nabídkách mnoha studií. Kromě nového zážitku a zkušeností intenzivní taneční pohyb uvolňuje záplavu endorfinů a hlavně pálí nadbytečné kalorie. A navíc je to dobré pro metabolismus i zvýšení svalové hmoty.

Plavání

Kdo miluje vodu, je pro něj ideálním způsobem plavání. Pouhá půlhodina pohodového plavebního pohybu podle zjištění Harvard Medical School spálí zhruba 180 kalorií.

Nepatrné pohyby

Ke spalování byť minima kalorií pomáhají i zdánlivě jednoduché pohybové úkony, které lze v určitých situacích provádět. Poklepávání nebo protahování rukou či nohou, zatímco sedíme u televize, chůze při telefonování atd.

Úklid domácnosti, nákup

I při dalších činnostech, které nebývají mezi lidmi zrovna v oblibě, se dají spalovat extra kalorie. Zametání, vytírání podlahy, nákup. Jednoduše cokoli, co zahrnuje jakýkoli druh chůze, ohýbání nebo zvedání, přispívá ke spalování kalorií.