Mezi významné sexuální vitaminy patří v tucích rozpustné vitamíny A a E a ve vodě rozpustné vitamíny B1, B3 a C. První zmíněný je důležitý pro rozmnožování. Nedostatek vitamínu A se projeví v zakrnění varlat a vaječníků vedoucí až k neplodnosti. Dále způsobuje nedostatek pohlavních hormonů a vysychání pokožky. Zdrojem této látky jsou ryby, vejce, sýry, jogurty a listová zelenina či žlutooranžové ovoce.

Vitamín E neboli tokoferol je pro tělo nezbytný antioxidant. Vychytává volné radikály, podporuje imunitu i životnost buněk. Nedostatek se projeví sníženou funkcí vaječníků a varlat vedoucí až k neplodnosti. Dostatek ho je v rostlinných olejích, ořechách, semenech, sóji a máku.

Nedostatek energie a vyčerpání může působit nízká hladina vitamínu B1. Je to katalyzátor energie, takže při ztrátě chuti na sex, vyčerpanosti, únavě a bolestech hlavy je možná příčinou jeho nedostatek. Pojídáním chřestu, fazolí, ananasu, ořechů a hnědé rýže si ho zajistíme dostatek.

Pokud nemůžete dosáhnout orgasmu, konzumujte více vitamínu C

B3 je vitamín důležitý pro nervy a kůži. Nedostatek se projeví záněty kůže a mentálními či zažívacími obtížemi. To vše vážně ohrožuje milostný život. Přísun do těla zajistí libové, kuřecí a rybí maso, brokolice a jogurt.

Posledním notoricky známým tzv. céčkem je vitamín významný pro stovky fyziologických pochodů v těle člověka. Vitamín C neboli kyselina askorbová je stejně jako éčko antioxidantem. Ovlivňuje mimo jiné také vázání železa v krvinkách, které zajišťují tělu dostatečné okysličení. Důležitý je také pro nadledvinky, v nichž se tvoří hormony ovlivňující správný chod pohlavních orgánů a umožňující dosažení orgasmu. Nejvíce céčka je v čerstvém ovoci jako jsou jahody, citrusové plody, rybíz, jeřabiny a také v rajčatech.