Hlavní obsah

Odlety, přílety a módní show. Armani umístil přehlídku do letištního hangáru

Zářijový měsíc módy se nese ve znamení konkurenčního boje. Kromě každé samotné kolekce je pod drobnohledem módních redaktorů a blogerů i místo konání přehlídky, které musí dotvořit tu správnou atmosféru, a navíc přinést divákovi unikátní zážitek. Letos se to podařilo značce Armani, která svou přehlídku v italském Miláně přenesla do letištního hangáru. Prohlédněte si celou scenérii a nezapomeňte se připoutat!

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: Giorgio Armani uspořádal v rámci Týdne módy v Miláně přehlídku na letišti Video: Reuters

 
Článek

Unikátní milánská přehlídka značky Emporio Armani proběhla dvacátého září. Pořadatelé si letos s produkcí opravdu vyhráli a umístili show do atypických prostorů letištního komplexu Linate.

Na přehlídkovém molu byla k vidění zejména sportovně-elegantní móda, která je pro značku typická. Celá kolekce čítala více než dvě stě modelů, velký prostor byl věnován zejména lehkým a transparentním materiálům, ze kterých byly ušity kalhoty a šaty.

„Přemýšlel jsem nad tím, co dnes mileniálové rádi nosí a došel jsem k názoru, že se rádi inspirují módou sedmdesátých a osmdesátých let. Snažil jsem se tak převzít věci z dob minulých a dát jim moderní punc. Proto je kolekce plná bund a kabátů ušitých z nylonu se sportovními prvky. Vše je ale více elegantní a méně streetstyle,” uvedl Giorgio Armani pro web WWD.

Co se týče barevné palety, kolekci dominovaly studené tóny šedé, modré a zelené. Nechyběly ale ani kontrastní odstíny v čele s elektricky modrou, neonově žlutou a růžovou barvou.

Foto: Profimedia.cz

Molo přehlídky

Kdo jsou mileniálové?

Označení mileniál se v obecné rovině používá pro lidi, kteří dosáhli dospělosti na přelomu tisíciletí (od slova milénium). Někdy se tito jedinci označují také jako Generace Y a jejími příslušníky jsou ti, kteří se narodili mezi lety 1978 a 1999, nebo dokonce až 2004.

Reklama

Výběr článků

Načítám