Hlavní obsah
Rezidenti, občané a sousedé z Prahy 6. Foto: Martin Šalek

Patrioti Prahy 6 budou usilovat o hlasy voličů

Do komunálních voleb v šestém pražském obvodu vstoupí a o přízeň voličů se pokusí zabojovat také nové uskupení nazvané Patrioti Prahy 6.

Rezidenti, občané a sousedé z Prahy 6. Foto: Martin Šalek
Patrioti Prahy 6 budou usilovat o hlasy voličů

Na facebooku tvrdí: „Jsme rezidenti, občané a Vaši sousedé z Prahy 6. Vyrůstali jsme zde, chodili do školy, trávili volný čas, pracovali či pracujeme zde, bydlíme zde a chceme zde i zestárnout. Jsme aktivní, ale nejsme aktivisté. Respektujeme zdravý selský rozum a chceme dobré sousedské vztahy."

Stihli již představit tzv. 6PPP6 neboli 6 Plánů Patriotů Prahy 6. Jde o hlavní body, kterými chtějí oslovit voliče. Do jednotlivých území Prahy 6 pak nabídnou i další specifická témata řešící trable místních lidí.

1/ Regulační plán Prahy 6 - jasná a veřejná pravidla pro celé území
2/ Participační rozpočet - občané sami rozhodnou o využití části rozpočtu
3/ Údržba zeleně vlastními silami, bez předražených dodavatelů
4/ Komplexní péče o seniory: Pečovatelská a hospicová, Home care
5/ Podpora sportovním oddílům
6/ Wi-Fi na veřejných místech

Lídrem Patriotů je bývalý místostarosta Petr Ayeboua ze Střešovic a na facebookových stránkách jsou postupně představování další kandidáti.

Najdeme tam také špičkového očního lékaře Jaroslava Madunického z ÚVN Praha, který v roce 2000 provedl jako první v České republice laserovou korekci metodou LASEK a jako první v Evropě v roce 2009 provedl implantaci rohovkových segmentů pomocí femtosekundového laseru.

Na kandidátce je i místním lidem dobře známý předseda Spolku břevnovských živnostníků Tomáše Huderu, který už ve třetí generaci pokračuje ve výrobě klasických uzenin podle původních rodinných receptů. Hudera tak navazuje na rodinnou řeznickou tradici, která začala v roce 1924 ve Střešovicích.

V kampani se spolehnou na kontaktní styl, setkávání s lidmi, podpisovou akci k získání podpory pro nabízená komunální témata, sociální sítě a připravované webové stránky a nabídnou pro mladší voliče také mobilní aplikaci pro chytré telefony a tablety.

Na závěr kampaně chystají překvapení, které s malou úpravou a s nadsázkou vychází ze známého pravidla, že nejen láska, ale i volební přízeň prochází žaludkem a podle vyjádření Patriotů by mělo „chutnat" všem. 

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků