Hlavní obsah

Na brambůrkové infolince se už nabízel sňatek, přišlo i na erotiku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Možnost zavolat na zákaznickou linku nabízí celá řada společností. Kromě velkých institucí šel podobnou cestou také český výrobce brambůrek, který telefonní číslo zveřejnil přímo na přední straně obalu. A za dobu existence linky se ukázalo, že lidé mají potřebu volat někdy se skutečně bizarními dotazy.

Výroba Strážnických brambůrekVideo: Novinky

 
Článek

Firma Petra Hobži vznikla s povolením národního výboru ještě za socialismu, přesně rok před pádem režimu. Brambůrky, které se nejdříve prodávaly na poutích a u letního kina, daly postupně vzniknout velkému hráči na trhu. Dnes jeho křupavá pochoutka nenechává chladným snad žádného Čecha a většinou nechybí na pořádné oslavě.

Foto: Jakub Kynčl, Novinky

Proces solení brambůrek je značně hypnotický.

Na přední stranu obalu se dostalo také telefonní číslo, které původně sloužilo pro objednávky brambůrek. Později se změnilo na nonstop zákaznickou linku, kam kdokoliv může zavolat s dotazem, připomínkou nebo třeba erotickou historkou, jak s úsměvem říkají majitelé.

Zavřené hospody? Dvojice načepuje pivo přímo u dveří zákazníků

Muži

„Od té doby, co linku provozujeme, bylo zajímavých vzkazů hodně. Od nabídek k sňatku přes pána, který si stěžoval na chuť brambůrek, u kterých jsme posléze zjistili, že jsou již několik let prošlé, až po vzkaz od páru, který naše brambůrky používá pro zpestření milostných hrátek a jí je ze sebe,“ vypráví Libor Hobža. Ten rovněž připouští, že někteří lidé volají ve večerních hodinách jen proto, aby dokázali, kolik sprostých slov znají.

„Brambůrky máte dobré, ale jestli nejsi takový borec, abys to zvedl, tak jdi do pr**le,” ulevil si jeden ze zákazníků, jenž si zřejmě neuvědomil, že hovoří se záznamníkem. Ani přesto se bratři této služby vzdávat nechtějí.

Foto: Jakub Kynčl, Novinky

Bratři Petr Hobža a Libor Hobža postupně přejímají firmu svého otce.

„Obecně dostáváme spíše pozitivní reakce. Někdo se zeptá, kdy bude dostupná jeho oblíbená příchuť, jiný zanotuje naši znělku. Největší nápor linka zažívá zejména v pátek a sobotu večer a během svátků,” dodává Hobža, který na dotazy nahrané na záznamník následně odpovídá společně se svým bratrem Petrem.

Právě v nočních hodinách se na linku dovolá i největší množství lidí posilněných alkoholem, kteří se často v partě nemůžou shodnout, zda jim chutná, nebo ne, jak dokazuje záznam dalšího hovoru. Zatímco jeden muž volí velmi ostrý slovník, o chvíli později všechno vysvětluje jeho kamarád, který naopak brambůrky chválí a snaží se k tomu přemluvit i další kamarádku. Otázkou zůstává, zda si takové telefonáty zákazníci vůbec pamatují.

Původně oba bratři rozdávali brambůrky do hospod v okolí domovské Strážnice a večer se vraceli, aby si od štamgastů vyslechli názor na konkrétní příchutě. Dnes díky infolince dostávají zpětnou vazbu z celé republiky.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám