Nejlépe se do prostoru Sovových mlýnů hodí Warholovy pop-artové Květiny, což jsou čtyři velké sítotisky a Sol Lewittova minimalistická série barevných pásů, kterou on sám definoval jako svoje "dekorativní pokušení." Obecně převládá abstrakce, minimalismus a postmoderna, víc je tu prací na papíře než obrazů. Výstava do Prahy přivádí některé autory, kteří u nás dosud nikdy nevystavovali, na druhé straně však má všechny klady i zápory "bankovní" sběratelské kolekce.

Není to expozice s vnitřní kurátorskou dramaturgií, ale profil sbírky, kdy se vedle sebe občas jen náhodně sejdou výtvarníci tu s větším tu s menším stylovým souzněním. A také zastoupení některých z nich není vždy nejšťastnější. Zklamáním je třeba Gérard Garouste, osobnost francouzské postmoderní malby. Výstavu doprovází videoprogram, který by mohl pro nejednoho sběratele působit inspirativně. Société Génerale se totiž rozhodla, že si postaví velké virtuální muzeum (adresa: www.socgen.com/mag), ve kterém se divák může seznámit s díly, jež jsou jindy v pracovnách manažerů nebo v bankovním depozitáři.

Celkově společnost vlastní na osm set výtvarných děl (většina z nich jsou grafiky) a v Praze jejich výběr vystavuje poprvé mimo území Francie.