Českou MTV spustila CET 21 v listopadu 2009. Pro Česko a Slovensko vysílá 24 hodin denně, zaměřena je především na mladší diváky ve věku 15 až 34 let. Česká verze MTV byla v pořadí 68. kanálem celosvětové sítě MTV Networks International, která působí ve více než 160 zemích.

Viacom chce dál posilovat českou pozici MTV, a to zvýšením důrazu na dlouholetou koncepci zábavního obsahu tohoto kanálu. Od ledna chce zároveň rychleji než dosud uvádět v obou regionech víc lokálních pořadů.

„Spolu s nedávným uvedením televizních kanálů Nickelodeon a Comedy Central Extra, navazující na kvalitu hudebních kanálů MTV Hits, MTV Rocks a MTV Live HD, VH1 Classic a VH je Viacom přítomen s širokým portfoliem kanálů na mediálních trzích v České republice a na Slovensku. Převzetí provozních aktivit je logickým postupem v rámci naší současné regionální expanze,” prohlásil generální ředitel Viacomu pro střední a východní Evropu a Izrael Bartosz Witak.