Hlavní obsah

Slovenská Markíza nepotvrdila, že uvažuje o zrušení jednoho kanálu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nejsledovanější slovenská televize Markíza po výměně svého šéfa přistoupila k programovým změnám, které by v rámci úsporných opatření mohly podle slovenských médií vést až ke zrušení nejmladšího z jejích čtyř kanálů.

Foto: Ivan Vilček, Právo

Markíza patří do nejsledovanější televizní skupiny na Slovensku.

Článek

Markíza, která stejně jako česká televize Nova patří do skupiny Central European Media Enterprises (CME), tuto možnost ale nepotvrdila. Uvedla, že se zaměřuje na posílení ostatních stanic.

CME v září oznámila, že šéfku Markízy Zuzanu Ťapákovou vystřídá rakouský manažer Matthias Settele. Důvody personální rošády CME neuvedla. Později se objevily spekulace, že důvodem jsou chystaná úsporná opatření. Kromě Ťapákové v televizi skončil i další přední manažer Matej Ribanský, který stál v čele divize reklamy.

Podle listu Nový čas je ohroženo další fungování televizního kanálu Fooor, který začal vysílat teprve letos v únoru. „V nejbližší době se rozhodne, zda televize skutečně zanikne, jednání už probíhají,“ řekl podle listu nejmenovaný zdroj. Televize zrušení kanálu, jenž se zaměřil na komedie, seriály a zábavu, nepotvrdila. „Zvažujeme několik alternativ, ale momentálně je pro nás prioritou posílení (kanálů) Doma a Dajto,“ uvedla mluvčí Markízy Tatiana Tóthová.

Sledovanost kanálu Fooor se pohybuje kolem 1,5 procenta. Spekulace o jeho zrušení odstartovaly poté, co se televize rozhodla přesunout několik seriálů na sledovanější stanice Dajto a Doma, které spolu s hlavním vysílacím kanálem Markíza patří do skupiny nejsledovanější slovenské televize.

Reklama

Výběr článků

Načítám