Radiožurnál zatím nabízí na svých internetových stránkách playlist na pondělí a úterý.  Neuvádí však to, co bude hrát, ale pouze to, co už bylo odehráno. V minulosti se zveřejňování playlistu vehementně bránil, nyní s tím nemá problém.

Dlouholetá kritika Radiožurnálu, týkající se nemodernosti hudby a malého rozhledu dramaturgie, vyvrcholila loni v prosinci na semináři o hudbě v Praze, kde hudební kritici i někteří další občané vedení stanice velmi ostře napadali a vyzvali dramaturga k odstoupení.

„Je potřeba zamyslet se hlouběji, jestli veřejnoprávní znamená podbízet se masovému vkusu,“ řekla tehdy publicistka Jana Kománková.

Radiožurnál se bránil tím, že vybírá hudbu podle testů na posluchačích. Dramaturg je prý podřízen přáním posluchačů, kteří jsou náhodně vybráni do testu. Na otázku, jak to souvisí s veřejnoprávností média, tehdejší hudební dramaturg Radek Sedláček nedokázal odpovědět. Podle něj lidi dostávají to, co chtějí. V roce 2012 s ním Radiožurnál ukončil spolupráci.

Složení hudby se časem změnilo. V současné době stanice prokazatelně vysílá méně českých normalizačních hvězdiček než dříve a zhruba každá pátá skladba je skutečně aktuální. Většinou jde ale pořád o staré interprety z komerční oblasti jako Cher, Madonna, Celine Dion, Bon Jovi, Duran Duran a podobně.