To je dobrá taktika, knihu totiž můžete číst libovolně na přeskáčku, každá z kapitol je věnována nějakému konkrétnímu tématu (např. festivalu Pohoda, natáčení ve studiu nebo tlaku StB), aniž byste ztratili přehled. Povedená je i grafická forma knihy. Nenajdete v ní stránku, kde by nebyl nějaký obrazový materiál. Text rozhodně čtenáře nezahlcuje, má spíše formu doprovodnou. Jako je tomu třeba u společenských časopisů.

Ke svižnosti děje přispívají také autentické citace lidí kolem kapely, které uvádějí jednotlivé kapitoly. Třeba „hláška“ jednoho muzikanta ze spřátelené skupiny DKP: „Socialismus jsme ohrožovali sovětskými syntezátory, koupenými v hračkářství.“

Přes veškerou lehkost textu má kniha i historickou hodnotu. Popisuje vcelku detailně dění na trenčínské rockové scéně za reálného socialismu osmdesátých let minulého století. Dále pak přelomovou dobu let devadesátých a pokračuje až do současnosti (vše je doprovázeno fotkami a dobovými materiály).

Nemusíte být zrovna milovníkem punku či alternativy, přesto si najdete ke knize cestu celkem snadno. Lehce a rychle se čte, což jsou dnes v podstatě zásadní předpoklady pro to, aby měla publikace nějaký význam a dopad.