Článek
Těžká souprava s nákladem betonových panelů nejprve smetla přívěs, na kterém oranžová světla upozorňovala na omezení. Současně s vozíkem začal kamión drtit i dodávku silničářů a spolu s vrakem natlačil na svodidla i zaměstnance. O prudkosti nárazu vypovídá i skutečnost, že sekačka na trávu, kterou měl pracovník sebou, skončila na dálnici asi sto metrů za místem nárazu.
Kamión se stal po střetu neovladatelný, poškozená náprava neumožnila řidiči mít kontrolu nad vozidlem. Poničený vůz se dále řítil po kraji dálnice a jen pevné zábradlí zabránilo jeho pádu z mostu nad železniční tratí ze Zaječí do Velkých Pavlovic.
Slovenský kamión nakonec skončil v hloubce kolem deseti metrů pod dálnicí. Jeho řidič vyvázl pouze s oděrkami a šrámy. Událost, kterou prožil, nechtěl otřesený a nešťastný řidič komentovat.
Okolnosti nehody nyní vyšetřují policisté. Jednou z variant je mikrospánek řidiče.