Hlavní obsah

Česká technologická společnost AD24 pomůže zvýšit dosah informací ve veřejném prostoru

Novinky, AD24.cz

Konkrétní a pro danou oblast jasně srozumitelné informace je v dnešní hektické a neustále se měnící situaci potřeba rychle dostat do různých koutů naší země. I proto vznikla nová česká technologická společnost AD24, která vyvíjí vlastní platformu chytrých obrazovek.

Foto: AD24

Obrazovka AD24 v provozu

Článek

AD24 chce bojovat proti takzvanému reklamnímu smogu ve městech a využít k tomu nejmodernější technologii, kterou si pro tento účel sami navrhli. Současná neustále se měnící situace kolem vládních nařízení a očkování ukazuje, jak důležité je dostávat specifické a pro danou lokalitu aktuální informace k obyvatelům dotčených obcí. Toto dnes již nelze řešit nevyhovujícími letáky či nástěnkami, které jsou nevzhledné. Internet je často zahlcen celorepublikovými zprávami a obyvatelé menších měst a obcí hledají informace obtížně. AD24 chce nabídnout jednoduše dostupnou a rychlou alternativu.

“Proč pro reklamu nevyužít provozovny, kde již zákazník nakupuje nebo si užívá služeb?” zní z AD24. Unikátnost AD24 spočívá i v tom, že jde o otevřené a transparentní řešení pro inzerci, které umožňuje utratit zadavatelům za reklamní sdělení přesně tolik prostředků, kolik chtějí. Obce a samosprávy navíc dostanou možnost přímo komunikovat s obyvateli.

Transparentnost mezi majiteli obrazovek a inzerenty

Majitelům obrazovek AD24 nabízí transparentní podíl ze zobrazené reklamy a tím i možnost efektivního využití jejich obrazovky v provozovně. Její vlastník si může svobodně rozhodnout, kdy bude obrazovka v provozu a jaké typy sdělení se na ní budou objevovat.

Inzerenti se díky AD24 mohou dostat na velké množství reklamních obrazovek a to po celé republice, nebo jen v jejich okolí. Mohou tak oslovit relevantní komunitu lidí a díky pokročilé technologii mít i přehled o tom, zda se jejich reklamní sdělení skutečně lidem zobrazuje a kdo ho viděl.

Foto: AD24

Vývoj platformy AD24 probíhá v Praze. Technické řešení si zde tým AD24 navrhl od prvního do posledního šroubku

Díky on-line aplikaci AD24 nepotřebuje zadavatel reklamy žádné speciální znalosti. Stačí mu vlastní video, fotografie nebo text a vybrat si, zda chce oslovit spíše místní obyvatele, či někoho z druhého konce republiky. AD24 nemá stanovenou žádnou minimální částku kterou musí inzerent utratit, vše je na jeho uvážení.

Díky on-line aplikaci AD24 nepotřebuje zadavatel reklamy žádné speciální znalosti. Stačí mu vlastní video, fotografie nebo text a vybrat si, zda chce oslovit spíše místní obyvatele, či někoho z druhého konce republiky. AD24 nemá stanovenou žádnou minimální částku kterou musí inzerent utratit, vše je na jeho uvážení.

Díky on-line aplikaci AD24 nepotřebuje zadavatel reklamy žádné speciální znalosti. Stačí mu vlastní video, fotografie nebo text a vybrat si, zda chce oslovit spíše místní obyvatele, či někoho z druhého konce republiky. AD24 nemá stanovenou žádnou minimální částku kterou musí inzerent utratit, vše je na jeho uvážení. Mimo klasickou reklamu umí AD24 také zobrazovat užitečné informace z veřejných institucí, zprávy, lokální novinky a podobně. Minimálně 10 % prostoru obrazovek navíc vždy AD24 poskytuje neziskovým organizacím, lokálním spolkům i jednotlivcům, kterým tak platforma umožňuje lépe oslovovat místní obyvatele.

Díky on-line aplikaci AD24 nepotřebuje zadavatel reklamy žádné speciální znalosti. Stačí mu vlastní video, fotografie nebo text a vybrat si, zda chce oslovit spíše místní obyvatele, či někoho z druhého konce republiky. AD24 nemá stanovenou žádnou minimální částku kterou musí inzerent utratit, vše je na jeho uvážení. Mimo klasickou reklamu umí AD24 také zobrazovat užitečné informace z veřejných institucí, zprávy, lokální novinky a podobně. Minimálně 10 % prostoru obrazovek navíc vždy AD24 poskytuje neziskovým organizacím, lokálním spolkům i jednotlivcům, kterým tak platforma umožňuje lépe oslovovat místní obyvatele.

Tým AD24 si pro letošní rok vytyčil ambiciózní cíl – rozmístit po Česku 400 obrazovek. První obrazovky již fungují v trafikách, prodejnách potravin a malých provozovnách ve Středočeském kraji a v Praze. Po úspěšné pilotní zkoušce celé platformy na konci roku 2020 chce AD24 expandovat do celé řady regionů v České republice.

Foto: AD24

Tým vývojářů AD24. Zleva: Jakub Vyhnálek, Marek Hájek, Radek Šalomon, Milan Sestani

Výběr článků

Načítám