Článek
Firma, která se pro některou ze široké škály služeb O2 Managed Services rozhodne, získá potřebnou ICT infrastrukturu ve formě služby. Podobně, jako teď platí každý měsíc účty za telefon, bude platit také účty za svůj poštovní server (O2 Business Mail), storage řešení (O2 Managed Data Storage), digitální PBX (O2 Managed PBX) či síťovou infrastrukturu (O2 Kompletní kancelář). Kapacitu či potřebný výpočetní výkon u jednotlivých částí ICT infrastruktury přitom firma může plynule měnit dle aktuálních potřeb. Zákazník tedy platí vždy jen to, co využívá. Pokud např. u svého VoIP řešení zřízeného v rámci služby O2 Virtuální ústředna bude potřebovat dočasně přidat dvě telefonní linky, tak si je objedná a za každou zaplatí navíc jen několik desítek korun měsíčně. O2 Managed Services jej tedy zbaví investičních výdajů a mnohaletých odpisů a zároveň mu umožní levně využívat potřebnou ICT infrastrukturu, včetně profesionální podpory, a to ve formě služby s pravidelným měsíčním paušálem.