Období před Vánoci sice předznamenává svátky klidu a míru, rozhodně ale nepatří k těm nejklidnějším v roce. Rodiče bývají ve stresu z příprav a tento tlak pak pociťují i jejich děti. A právě v tomto období měl dětský sbor upozornit na to, že výchova není jednoduchá záležitost.

Ačkoli se návštěvníci obchodního centra nad koledami pohoršovali, tato kampaň měla prospět dobré věci. Zorganizovala ji totiž speciální tísňová linka Opvoedingslijn určená rodičům i prarodičům, kteří se se svými potomky ocitli v bezvýchodné situaci a nevědí si s nimi rady.

Na stránkách organizace, která má sídlo ve městě Sint-Niklaas ve Východních Flandrech, si mohou rodiče vyhledat základní principy výchovy podle věku dítěte a na telefonní lince pak přímo u pracovníků najít odpověď na konkrétní otázky.

Loňské kampani vévodil Robin

Není to však první neobvyklá kampaň, kterou pro organizaci vytvořila agentura Duval Guillaume Modem. V loňském roce návštěvníky jiného obchodního centra překvapila rozhlasovým vysíláním, v němž hrál hlavní roli malý Robin.

Video

Loňská reklamní kampaň se zlobivým Robinem v obchodním domě. Zdroj: Youtube.com