Článek
„Když jsme přišli k okénku kabiny, byli jsme překvapeni pohledem na řidiče bez rukou,“ potvrdil mluvčí dopravní policie Ťi-mo.
Řidič Čang se bránil tím, že nemá s řízením žádné problémy a dokáže to jako každý jiný zdravý člověk. A to, že nemá řidičák, považuje za diskriminaci. Ruce mu totiž utrhly rachejtle, když mu bylo dvanáct let. Když se později snažil licenci získat, všechny autoškoly ho kvůli postižení odmítly.
Řidič Čang se bránil tím, že nemá s řízením žádné problémy a dokáže to jako každý jiný zdravý člověk. A to, že nemá řidičák, považuje za diskriminaci. Ruce mu totiž utrhly rachejtle, když mu bylo dvanáct let. Když se později snažil licenci získat, všechny autoškoly ho kvůli postižení odmítly.
Řidič Čang se bránil tím, že nemá s řízením žádné problémy a dokáže to jako každý jiný zdravý člověk. A to, že nemá řidičák, považuje za diskriminaci. Ruce mu totiž utrhly rachejtle, když mu bylo dvanáct let. Když se později snažil licenci získat, všechny autoškoly ho kvůli postižení odmítly.„Byl jsem v šesti autoškolách, ale žádná z nich mě jako studenta nechtěla přijmout. Řídím velmi dobře a dokonce jsem dřív jezdil závodně,“ hájil se bezruký řidič.
Řidič Čang se bránil tím, že nemá s řízením žádné problémy a dokáže to jako každý jiný zdravý člověk. A to, že nemá řidičák, považuje za diskriminaci. Ruce mu totiž utrhly rachejtle, když mu bylo dvanáct let. Když se později snažil licenci získat, všechny autoškoly ho kvůli postižení odmítly.„Byl jsem v šesti autoškolách, ale žádná z nich mě jako studenta nechtěla přijmout. Řídím velmi dobře a dokonce jsem dřív jezdil závodně,“ hájil se bezruký řidič.
Pan Čang získal dokonce univerzitní vzdělání, ale v kvůli fyzickému postižení nedokázal najít práci. Začal tedy sám podnikat s nápoji ve městě Čching-tao. Zaměstnává jednoho řidiče, za něhož občas zaskakuje.
Policie muže propustila nakonec jen s pokutou dosahující v přepočtu asi 480 korun. Hrozil mu však až desetinásobek.