Do výsledků společnost nezapočítává počty klientů virtuálních operátorů, kteří působí v její síti. Podíl lukrativnějších tarifních zákazníků se za 12 měsíců zvýšil o 4,4 procentního bodu na 60,5 procenta.

Podle dřívějšího vyjádření generálního ředitele Baleše Šarmy se chce operátor v boji o zákazníka zaměřit na to základní, tedy na síť, služby a uživatele. "Chceme zákazníkům nabízet větší přidanou hodnotu a být jejich poradcem," řekl. Jako příklad uvedl spuštění služby Turbo Internet, která rychlým internetem 3G a LTE pokrývá 58 území ČR.

Konkurenční T-Mobile v 1. čtvrtletí meziročně zvýšil počet mobilních zákazníků, včetně klientů virtuálních operátorů, o 442 000 na 5,912 miliónu. Telefónica oznámila růst o 17 000 na 5,065 miliónu klientů.

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí Vodafone Group, která získala 100procentní podíl českého operátora od kanadské TIW.