"Od září 2007, kdy jsme v České republice jako první operátor mobilní reklamu spustili, si tento model získal přes 70 000 zákazníků a přes 40 významných zadavatelů inzerce," uvedl manažer produktů pro mobilní reklamu Pavel Tihelka.

Konkurenční Telefónica koncem dubna představila možnost pro uživatele mobilů i pevných linek volat bezplatně po vyslechnutí krátkého reklamního spotu.

Hry budou sponzorované reklamními bannery, které se uživatelům do hry umístí před jejich stažením. Některé z nich budou navíc interaktivní.

Hry si budete moci stáhnout přímo z mobilu

Zákazníci, kteří si budou chtít hry zdarma stáhnout, se přímo z hlavního menu portálu dostanou do speciální sekce Sponzorované hry.

V ní je seznam her, který se objeví a bude k dispozici ke stažení poté, co o sobě uživatelé zadají základní informace, jako je datum narození, pohlaví, region a e-mail, na jejichž základě bude na hry navázána relevantní reklama.

Firma nyní nabízí 15 sponzorovaných her. Každému uživateli se podle typu telefonu zobrazí hry, které jsou kompatibilní s jeho přístrojem.