Podle Amazonu se pomocí speciálních tlačítek uskuteční v průměru alespoň dvě objednávky každou minutu. To jinými slovy znamená, že jen za poslední tři měsíce byla v USA stisknuta 300tisíckrát.

Dash Button vypadá na první pohled jako obyčejné tlačítko bezdrátového zvonku, ve skutečnosti jde však o sofistikovanější zařízení, které se dokáže připojit k domácí wi-fi, podobně jako například notebook.

Tlačítka Dash Button

Tlačítka Dash Button

FOTO: archív výrobce

Každé tlačítko prezentuje jeden výrobek v domácnosti – když dochází například toaletní papír, stačí zmáčknout tlačítko. To odešle objednávku na chytrý telefon majitele, který ji jediným dalším kliknutím potvrdí.

Pak už zbývá jen čekat, až kurýr doručí objednané zboží. Takovýmto způsobem přitom je možné objednávat kromě toaletního papíru také kosmetiku, kojenecké potřeby, nápoje, jídlo či žrádlo pro domácí mazlíčky. K dispozici je totiž 150 různých tlačítek.

Nastavení každého tlačítka probíhá přímo prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu. Uživatel si přitom může zvolit například to, jaké množství daného sortimentu se má po stisknutí tlačítka objednat.

Tlačítka Dash Button jsou zatím k dispozici pouze pro předplatitele prémiové služby Amazon Prime, a to navíc pouze v některých zahraničních státech. Cena jednoho je stanovena na pět dolarů, tedy v přepočtu necelých 125 Kč.