Hlavní obsah

Adobe koupí za 1,5 miliardy USD platformu pro marketing Workfront

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

New York

Americká společnost Adobe koupí za 1,5 miliardy USD (33,6 miliardy Kč) platformu pro řízení práce lidí z marketingu Workfront. Adobe tak získá další produkt, který pomůže k lepší spolupráci v době, kdy jsou miliony lidí nuceny pracovat z domova, uvedla agentura Reuters.

Foto: repro adobe.com

Internetové stránky společnosti Adobe

Článek

Workfront má více než 3000 zaměstnanců a zhruba jeden milion uživatelů. Pomáhá firmám spravovat obsah, plánovat a sledovat marketingové kampaně. Obě společnosti jsou už dlouho partnery a mají více než 1000 společných zákazníků.

Adobe je tvůrcem programů Photoshop a Acrobat, v softwaru pro úpravu grafiky a fotografií má přední postavení. Poskytuje i cloudové nástroje, které pomáhají vytvářet, řídit a analyzovat reklamní a prodejní kampaně. U těchto nástrojů se jí však nepodařilo dosáhnout srovnatelného úspěchu.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám