Z celkové 1,4 miliardy dolarů (33,6 mld. korun) zaplatili hráči 344 miliónů za předplatné online her. Jedním z nejúspěšnějších titulů byl z tohoto hlediska počin softwarové firmy Blizzard Entertainment.

Její hru World of Warcraft si jen v Americe předplácí 1,4 miliónů uživatelů. Společnost si na měsíčních poplatcích přišla na 292 miliónů dolarů. Celosvětově se počet lidí, kteří si předplácí WoW, odhaduje na šest miliónů. [celá zpráva] World of Warcraft má početnou komunitu příznivců také v České republice. 

Podle NPD Američané loni nakoupili přes internet herní software v ceně 42 miliónů dolarů. Na celkovém objemu prodaného zábavního softwaru se takto získaný obsah podílel přibližně třemi procenty.

Do budoucna vydavatelé her počítají, že počet stažených her převýší počet titulů, které si lidé zakoupí v kamenných obchodech.