V rámci Googlu jich má příští rok být až 10 000, uvedla na svém blogu šéfka YouTubu Susan Wojcickiová. Kritici její firmu vinili z toho, že šíří dezinformace, nenávistné komentáře a videa s obsahem škodlivým pro děti.

Wojcickiová napsala, že kromě zvýšení počtu „dohlížitelů“ pracuje YouTube i na strojové technologii, která škodlivý obsah automaticky označuje.

ČTĚTE TAKÉ: Znechucené firmy prchají z YouTube

Díky jejímu vývoji jsou kontroloři již nyní schopni odstraňovat téměř pětkrát více videí než dříve. Až 98 procent odstraněných videí násilného obsahu nyní označuje algoritmus, cituje Wojcickiovou deník The Guardian.

Firma také začne uplatňovat přísnější kritéria a rozšíří tým recenzentů pro zadávanou reklamu. Minulý měsíc stáhly z YouTubu a Googlu své inzeráty četné renomované firmy. Nelíbilo se jim, že se jejich reklama objevovala vedle videí se sexuálními komentáři o dětech.