Prvním z deseti hlavních reklamních trhů, který zaznamená tento přelom, bude Brazílie, kde přístupy z mobilů mezi mladými převládnou v roce 2016. V příštím roce tuto metu pokoří Jižní Korea a Argentina. Čína a Japonsko, což jsou druhý a třetí největší reklamní trh na světě, tohoto stavu dosáhnou v roce 2017. USA a Německo, první a pátý největší trh, překročí bod zlomu v roce 2018. V roce 2019 je bude následovat Spojené království, předpokládá studie.

Uživatelé upřednostňující mobilní telefony tráví na mobilním internetu v průměru 3,59 hodiny denně a 23 procent z nich uvedlo, že si v posledním měsíci přes mobilní telefon koupili nějaký produkt. Nejoblíbenější aktivitou je pro 44 procent z nich používání sociálních sítí, počasí sleduje 38 procent a on-line videa 22 procent.

Změny v mobilním chování budou mít pravděpodobně významný dopad na on-line vyhledávání. To bylo jedním z hlavních hnacích motorů tzv. internetové ekonomiky, která měla podle společnosti eMarketer v loňském roce hodnotu 140 miliard USD. Studie ukázala, že využívání internetových vyhledávačů se u všech internetových uživatelů snížilo mezi 1. čtvrtletím 2014 a 1. čtvrtletím 2015 o šest procentních bodů na 49 procent.