Hlavní obsah

Lidé jsou kvůli internetu ochotni obětovat i sex

Právo, aa

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Boston

Jsme závislí na virtualitě, dokonce tak, že jsme kvůli webu ochotni vzdát se čehokoli včetně sexu. Nedávná americká studie o internetu v zemích skupiny G 20 ukázala, že mnoho lidí si internet cení víc než čokoládu, auto nebo sprchu. I odborníky překvapilo, že například polovina Japonců si umí představit rok bez sexu, ale ne rok bez internetu.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Konzultační firma The Boston Consulting Group (BCG) se tázala vždy asi tisícovky lidí ve většině z dvaceti nejvyspělejších zemí, čeho by byli ochotni se na rok vzdát, aby jim zůstalo připojení k internetu. Vybírat mohli z 10 položek vystihujících životní styl.

Lidé ve všech zemích byli nejčastěji (70–80 procent) připraveni vzdát se potravin – čokolády, kávy nebo návštěv rychlého občerstvení. Ohledně sexu a řízení auta už ale shoda nepanovala.

Japoncům půst nevadí

Nejvíc by sex oželeli Japonci Raději bez sexu než bez internetu byla ochotna strávit rok více než polovina (54 procent) Japonců, ale jen 21 procent Američanů, kteří tak představují celkový průměr.

Nejméně ochotni vyměnit sex za web jsou Brazilci – asi desetina (12 procent). Každý desátý Jihoafričan ani Američan by nedokázal rok žít bez auta, i kdyby měl zůstat bez připojení, měnil by ale každý druhý (56 procent) Číňan.

Nejčistotnější Francouzi

Vzácná shoda v pohledu na nepostradatelnost panovala v hodnocení hygieny. Nejčistotnějším národem se ukázali Francouzi – rok bez sprchy, ale s internetem, byl akceptovatelný jen pro pět procent. S odstupem jednoho procenta následovali Američané před Brazilci.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám