Pořady umísťují na internet v posledních měsících ve stále větší míře všechny větší televize, tedy kromě státní France Télévisions například s kanály France 2 a France 3 taky soukromé stanice jako TF1, Canal Plus nebo M6. Přitom se neomezují jako v případě českých televizí jen na vlastní produkci, která není zatížená licenčními poplatky, ale uvolňují divákům zejména americké televizní seriály, klasické filmy nebo publicistické pořady.

Až 60 procent diváků sleduje internetové vysílání

Průzkum agentury Groupe M ukázal, že televizní stanice tímto přístupem slaví úspěch. Televize M6 tvrdí, že se tak za měsíc připojí 1,6 miliónu až dva miliony reálných uživatelů, což je možné ověřovat díky evidenci identifikačních čísel připojujících se počítačů. Canal Plus si pochvaluje, že stejné služby využívá měsíčně asi 60 procent z jeho pěti milionů předplatitelů. A nejsilnější soukromá televize TF1 eviduje čtyři milióny návštěvníků.

Počet diváků, kteří se nechtějí vázat na vysílací čas a sledují pořad v době, kdy se to hodí jim, podle předpokladů naroste, až se rozšíří služba připojení internetu přímo na televizi. Zatímco téměř každá francouzská domácnost má televizi, v případě počítače s internetem to již zejména na venkově není tak žhavé.

Odhaduje se, že služba by pak byla využívána na televizním přijímači z 80 procent, zbylý podíl by připadal na počítače, případně na mobilní telefony s připojením k internetu.

Protože je služba zdarma, diváci při stahování pořadů neutečou reklamě, která ale není tak intenzivní jako v přímém vysílání. Svůj čas má reklama před vybraným programem nebo přehrávání přeruší někde uprostřed.