Prodej druhého největšího módního řetězce na světě stoupl totiž sice již čtvrté čtvrtletí v řadě, akcionáře však podle agentury Reuters zklamalo oznámení, že bude zapotřebí dalších investic do rozvoje internetového prodeje.

Po očištění od vlivu směnných kurzů tržby stouply o šest procent. Kompletní hospodářské výsledky za první pololetí zveřejní konkurent největšího módního řetězce na světě Inditex 27. června.

Švédská společnost na sebe upozornila na začátku loňského roku, kdy ve svých e-shopech uvedla do prodeje dětskou zelenou mikinu s nápisem „Coolest monkey in the jungle“ (Nejvíc cool opice v džungli), prezentovanou malým černošským chlapcem.

Veřejnost to pobouřilo jakožto projev rasismu. Společnost na vlnu kritiky reagovala okamžitým stažením reklamní fotografie ze svých webových stránek a následně se za vzniklé potíže omluvila.