Murdoch teď odkoupí zbylých 61 procent a jeho Fox se stane jediným vlastníkem společnosti. Sky poskytuje satelitní televizi téměř 22 miliónům zákazníků v Británii, Irsku, Itálii, NěmeckuRakousku.

Stanice Sky Sports je dlouhodobým partnerem fotbalové Premiere League. Známý je i zpravodajský kanál Sky News. Fox by podle Bloombergu mohl služby satelitní televize využít i k distribuci tvorby svých televizních studií nebo stanice National Geographic.

Orientace na pravici

Pětaosmdesátiletý Murdoch se proslavil mimo jiné založením americké zpravodajské stanice Fox News. Ta vznikla v roce 1996 s jasným zaměřením na pravicově orientované diváky, kterým nevyhovovalo vysílání CNN nebo NBC.

Murdochův britský nedělník News of the World v minulosti čelil obviněním, že se podílel na masivním odposlouchávání stovek lidí, včetně celebrit, politiků nebo obětí trestných činů. Šéfredaktor Andy Coulson byl odsouzen na rok a půl vězení.

Bulvár, ale i Wall Street Journal nebo basket

Do Murdochova mediálního impéria patří i britský bulvární Sun nebo podobně zaměřený americký The New York Post. V roce 2007 převzal i seriózně zaměřený finanční deník The Wall Street Journal.

Kromě toho je majitelem například basketbalového klubu New York Knicks nebo společnosti S&P Dow Jones Indices, která provozuje burzovní indexy S&P 500 a Dow Jones.