Tržby mírně překonaly očekávání analytiků, kteří je podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na zhruba 3,1 miliardy dolarů. Klíčovou součástí tržeb jsou příjmy z reklamy, jež stouply o 64 procent na téměř tři miliardy dolarů.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Tržby z mobilní reklamy se nyní na celkových příjmech Facebooku z reklamy podílejí zhruba dvěma třetinami. Jejich podíl tak stoupl z necelých 50 procent před rokem. Firma přitom začala nabízet mobilní reklamu teprve v roce 2012.

Společnost v úterý rovněž uvedla, že počet lidí, kteří její služby využívají nejméně jednou měsíčně, stoupl na 1,35 miliardy osob z 1,32 miliardy na konci druhého čtvrtletí. Počet každodenních uživatelů dosáhl 864 miliónů osob.