Fico po návratu z Prahy konstatoval, že značka Made in Czechoslovakia by mohla propagovat české a slovenské zboží v těch částech Asie nebo Afriky, kde si rozdělení Československa nevšimli. V minulosti se pod značkou Made in Czechoslovakia například úspěšně vyvážely zbraně do Afriky. [celá zpráva]

„Určitý smysl by to proto mělo,“ cituje deník Sme názor bývalého ministra obrany Ľubomíra Galka. O možnosti oživení značky Made in Czechoslovakia se letos zmínil také současný ministr obrany Martin Glváč, když hovořil o modernizaci bojových vozidel pěchoty BVP2. Modernizace by se měla uskutečnit ve spolupráci českých a slovenských firem.

V případě potravin je však tato značka nepoužitelná, protože na potravinách musí být striktně uvedena země původu.

„Česká, slovenská ani evropská legislativa neumožňuje používání označení Made in Czechoslovakia,“ upozornil mluvčí slovenského ministerstva zemědělství Peter Hajnala.

Označení země původu v případě potravin musí být přesné, kontrolovatelné a pro zákazníka nesmí být zavádějící.