Jak Miroslav uvedl pro Novinky, nelenil a s pomazánkou vyrazil zpátky do prodejny Albert, aby ji reklamoval. Na místě si vyslechl omluvu a nabídku na vrácení peněz a k tomu jako pozornost 50korunový kupón.

„Nic z toho jsem si samozřejmě nevzal, protože škoda na zubu bude několikanásobně větší,“ sdělil Miroslav, který má strach ze zubařů a zákroky musí absolvovat pod celkovou narkózou. Ke stomatologovi je už objednaný na tento pátek.

„Po tom, co jsem jim řekl, že si to nevezmu, odpověděli, že po návštěvě u zubaře jim mám přinést doklad a oni mi ho proplatí,“ dodal poněkud pochybovačně Miroslav, podle něhož si na něj vzali pouze telefonní kontakt.

Albert chce zub proplatit

Miroslav by ale podle vyjádření Judity Urbánkové, ředitelky komunikace společnosti Ahold, která řetězec Albert v Česku provozuje, o proplacení náhrady za poškozený zub přijít neměl. „Zákazníkovi jsme nabídli finanční kompenzaci v podobě poukázky na nákup a proplacení lékařského zákroku, spojeného s opravou poškozeného zubu, po předložení dokladu o lékařském ošetření,“ uvedla pro Novinky Urbánková.

Podle ní zákazník na místě odmítl finanční kompenzaci i proplacení lékařského zákroku a z prodejny odešel. „S sebou si odnesl i úlomky, tudíž nemohlo dojít k jejich bližšímu prozkoumání,“ doplnila Urbánková s tím, že tak nebylo možno objektivně zhodnotit, o jaký materiál se jednalo.

Žádný další nález

Na základě tohoto incidentu Albert stáhl ještě v neděli všechny šarže výrobku „Šlehaná niva“ z tržní sítě a provedl kontrolu dané šarže (8/8/2013). Žádný další výskyt cizího předmětu ale kontrola neodhalila a další reklamace v této souvislosti Albert nezaznamenal.

„Na základě těchto zjištění byly v pondělí 5. srpna v odpoledních hodinách uvolněny všechny ostatní šarže šlehané Nivy do prodeje, v rámci maximální bezpečnosti však došlo k likvidaci inkriminované šarže 8/8/2013 na prodejnách na vlastní náklady společnosti Ahold,“ doplnila Urbánková.