Podle předsedy správní rady Alana Parkera se chce Darty Group více zaměřit na trhy ve Francii, Belgii a Nizozemsku.

„Spolupráce, která byla zpočátku velice přínosná pro obě strany, začala v poslední době vykazovat nulovou přidanou hodnotu pro Datart,“ uvedla pro Novinky manažerka marketingu Jana Choroušová.

Podle Choroušové z toho důvodu probíhají jednání iniciovaná Datartem, která směřují ke zpětnému převzetí podílu od společnosti Darty. „Tato jednání dosud nejsou ukončena, výsledek je však očekáván v řádu měsíců,“ doplnila.

Zavírání prodejen v Česku a na Slovensku v tomto kontextu proto není aktuální. „Datart je zdravá, dobře fungující společnost s významným podílem na obou trzích a převzetí podílu partnera, který má potřebu aktuálně řešit svoji situaci na jiných trzích, jí umožní ještě dynamičtěji rozvíjet své aktivity na obou trzích,“ vysvětlila.

Jako důkaz dalšího rozšiřování Choroušová připomněla otevření nové prodejny Datartu v nákupním centru Breda v Opavě v polovině listopadu nebo celkovou modernizaci prodejny v pražském centru Nový Smíchov.

Společnost Datart působí na českém a slovenském trhu od roku 1990, součástí Darty Group je od roku 2000. V Česku má síť 31 prodejen a internetových obchodů, na Slovensku dalších 11.