„V uplynulém roce Seznam.cz dosáhl navýšení výnosů z reklamy ve výši 15 procent. Pro rok 2012 máme podobná očekávání, tedy 10 až 15 procent,“ sdělil Heisig.

Podle Heisiga zůstala nejvýraznějším zdrojem příjmu PPC reklama, následovaná plošnou (display) reklamou a katalogem Firmy.cz.

Výsledky Seznamu potvrzují obecný trend růstu investic do on-line reklamy. Ty by měly letos stoupnout o 15 procent a dosáhnout zhruba 10,2 miliardy korun, jak vyplývá z odhadu Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) ve spolupráci s agenturou Factum Invenio.

V roce 2011 se v internetové reklamě utratilo devět miliard korun. Nejvíce táhne inzerenty plošná a výkonnostní reklama.

Podle průzkumu internet neustále posiluje svou pozici v rámci trhu s reklamou a do budoucna se dají očekávat narůstající investice právě do tohoto segmentu. Internet si v rámci investic do reklamy podržel v loňském roce třetí příčku za televizí a tiskem. Za sebou nechal venkovní média (Out of Home – OOH) či rozhlas.