Podle firmy jsou spotřebitelé i nadále ve svých výdajích obezřetní, růst podpořil vývoj kurzu eura vůči dolaru. Ve Spojených státech tržby stouply o pět procent na 5,9 miliardy dolarů, v Nizozemsku se zvýšily o 4,3 procenta na 2,5 miliardy eur. V České republice a na Slovensku však čisté tržby klesly o 3,5 procenta na 413 miliónů eur.

Tržby v obchodech otevřených nejméně rok a bez tržeb čerpacích stanic se v Nizozemsku i v USA zvýšily o 2,9 procenta. Ahold dodal, že se mu v obou zemích podařilo i zvýšit podíl na trhu. V České republice a na Slovensku se však očištěné tržby snížily o 2,1 procenta.

Za celý loňský rok se tržby Aholdu zvýšily o 2,5 procenta na 30,3 miliardy eur. V USA stouply o 6,6 procenta a v Nizozemsku o 4,2 procenta. V České republice a na Slovensku tržby firmy loni vzrostly o 4,8 procenta na 1,7 miliardy eur.

Ahold Czech Republic, která v Česku provozuje zhruba 280 supermarketů a hypermarketů Albert, patří mezi největší obchodníky v zemi. Na předloňském žebříčku deseti největších tuzemských obchodních řetězců, který sestavila firma Incoma GfK, připadlo Aholdu druhé místo za společností Tesco Stores ČR.