„Jsme velmi spokojení s dosavadním vývojem. Dosažení hranice šesti miliónů prodaných vozidel za devět měsíců představuje klíčový mezník na cestě k plánovanému celoročnímu prodeji osmi miliónů vozů,“ uvedl člen představenstva společnosti Christian Klingler s tím, že s příznivým vývojem počítá i v letošním posledním čtvrtletí.

V Severní Americe stouply společnosti prodeje o 21,4 procenta, v Evropě o 10,8 procenta, z toho ve střední a východní Evropě pak o 28,3 procenta. V Číně se jednalo o 15procentní nárůst.

Útok na prvenství

Škoda Auto jako součást německého koncernu prodala za letošních devět měsíců celkem 664 800 vozů, což znamená meziroční nárůst o 16,8 procenta. Dařilo se jí zejména na trzích střední a východní Evropy (růst o 16,7 procenta) a v regionu Asie-Pacifik (růst o 27,9 procenta).

Volkswagen se netají plány na zisk titulu největšího výrobce automobilů na světě, k čemuž by mělo dojít do roku 2018.