Hlavní obsah

Největší světová reklamka vydělává na ekonomické situaci

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Londýn

Největší světová reklamní skupina WPP v prvním pololetí zvýšila hrubý zisk o 37 procent na 334 miliónů liber (přes devět miliard korun), tržby stouply o šest procent na 4,7 miliardy liber. Uvedl to server BBC. Podle generálního ředitele Martina Sorrella společnost těží z obav týkajících se současné ekonomické nálady.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Jak Sorrell připomněl, podniky odkládají investice do továren a zařízení a raději vynakládají peníze na podporu svých značek.

„Namísto investic do továren a zařízení investují firmy do značky a snaží se podpořit tržby a tržní podíl,“ řekl Sorrell. „Události na finančních trzích v posledních třech či čtyřech týdnech by nám mohly zajistit tuto zvrácenou výhodu na ještě delší dobu,“ dodal.

Podle analytika Richarda Huntera ze společnosti Hargreaves Lansdown Stockbrokers by firma WPP navíc mohla v příštím roce těžit z olympijských her či prezidentských voleb ve Spojených státech.

Společnost WPP vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám