Hlavní obsah

Česká pošta vypsala tendr na zadavatele reklamních kampaní

Novinky, pit

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Česká pošta (ČP) vypsala tendr na novou mediální agenturu. Během tří let si má nový zadavatel reklamních kampaní pro ČP přijít na 60 miliónů korun. Uvedla to tisková mluvčí ČP Marta Selicharová.

Článek

„Cílem vypsání veřejné zakázky je zefektivnit náklady na nákup mediálního prostoru pro marketingové kampaně České pošty. Formu a umístění inzerce budeme volit podle konkrétního produktu a cílové skupiny, pro kterou je určený,“ informovala Selicharová s tím, že současným dodavatelem je společnost PHD.

Mediální agentura bude pro ČP navrhovat vhodná média pro reklamní kampaně a nakupovat reklamní prostor ve všech typech médií. Zároveň bude například monitorovat mediální aktivity konkurence.

O vítězi tendru na uzavření rámcové smlouvy s ČP má rozhodnout co nejnižší navržená cena. Zájemci by měli podávat své nabídky do 30. prosince letošního roku.

Zadávací dokumentace je podle Selicharové k dispozici na stránkách Informačního systému o veřejných zakázkách. "Výzvu k podání nabídky dostanou pouze uchazeči, kteří pošlou žádost o účast a zároveň splní kvalifikační kritéria," dodala.

Česká pošta provozuje okolo 3400 poboček a zaměstnává zhruba 36 tisíc lidí. Firma má roční tržby přes 20 miliard korun. Letošní zisk by měl podle generální ředitelky ČP Marcely Hrdé přesáhnout 100 miliónů korun.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám