„Cílem vypsání veřejné zakázky je zefektivnit náklady na nákup mediálního prostoru pro marketingové kampaně České pošty. Formu a umístění inzerce budeme volit podle konkrétního produktu a cílové skupiny, pro kterou je určený,“ informovala Selicharová s tím, že současným dodavatelem je společnost PHD.

Mediální agentura bude pro ČP navrhovat vhodná média pro reklamní kampaně a nakupovat reklamní prostor ve všech typech médií. Zároveň bude například monitorovat mediální aktivity konkurence.

O vítězi tendru na uzavření rámcové smlouvy s ČP má rozhodnout co nejnižší navržená cena. Zájemci by měli podávat své nabídky do 30. prosince letošního roku.

Zadávací dokumentace je podle Selicharové k dispozici na stránkách Informačního systému o veřejných zakázkách. "Výzvu k podání nabídky dostanou pouze uchazeči, kteří pošlou žádost o účast a zároveň splní kvalifikační kritéria," dodala.

Česká pošta provozuje okolo 3400 poboček a zaměstnává zhruba 36 tisíc lidí. Firma má roční tržby přes 20 miliard korun. Letošní zisk by měl podle generální ředitelky ČP Marcely Hrdé přesáhnout 100 miliónů korun.