„S ohledem na dosavadní vývoj prodeje a rekordní výsledky měsíce září očekáváme, že v letošním roce prodáme podstatně více vozů než v roce 2009," uvedl Winfried Vahland, předseda představenstva Škoda Auto.

Největší zájem o vozy s okřídleným šípem byl mimo evropský kontinent. V Číně zvýšila automobilka oproti loňsku prodej o 65 procent na 134 470 aut, v Indii o 37 procent na 14 224 aut. Třetinový růst zaznamenala i v Rusku, kde prodala 34 273 aut. Prodej výrazně stoupl i v Egyptě, Izraeli a Turecku.

Na domácím trhu Škoda posílila o devět procent, když prodala 43 666 aut. Toto číslo představuje tržní podíl téměř 35 procent.

V západní Evropě, bez německého trhu, prodeje společnosti stouply o čtvrtinu, v hledáčku zákazníků byla zejména ekologická řada Greenline. Zvýšenou poptávku firma zaznamenala ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku, Belgii a ve Švýcarsku.

Za září byla nejprodávanějším modelem Octavia s růstem odbytu o 16,5 procenta na 31 546 vozů, poptávka po Superbu vzrostla o 139 procent na 9962 aut, prodej Yeti stoupl o 240 procent na 5389 vozů. Pokles naopak zaznamenala Fabia, které se prodalo 23 434, což je propad o 17 procent. Stejně tak klesl zájem o Roomster, a to na 3327 aut, to je o třetinu méně. Na 2132 aut se rovněž snížil prodej starší řady Octavie pod označením Tour.