Počet stížností na telekomunikační operátory do konce června vzrostl meziročně o pětinu na téměř 900 podání. Více než 130 stížností bylo podle úřadu nedůvodných.

Na Telefóniku O2 přišlo 144 stížností, na T-Mobile 77, na MobilKom 43 a na Vodafone 17. V poměru k počtu zákazníků je na tom nejhůře provozovatel sítě U:fon, firma MobilKom s 0,32 promile stížností, naopak u Vodafonu to bylo jen 0,006 promile.

Z ostatních operátorů je na tom nejlépe UPC s pěti stížnostmi a podílem 0,015 promile, naproti tomu Euphony CZ s 21 stížnostmi zaznamenala poměr 0,51 promile.

Zákazníci si více stěžovali na začátku roku, ve druhém čtvrtletí počet stížností o 18 procent klesl. Ve druhém čtvrtletí se proti předchozímu období snížil počet stížností na služby elektronických komunikací a naopak více si lidé stěžovali na příjem televizního signálu v souvislosti s digitalizací vysílání. O dvě třetiny se snížil počet stížností na přenesení mobilního čísla.