Tento způsob TV reklamy doposud české zákony nepovolovaly, i když je, zejména komerční televize, používaly. Typickým příkladem byla minerálka Korunní na stole během sobotního pořadu Volejte řediteli na Nově, kdy v jejím čele stál Vladimír Železný.

Některé digitálně vysílající TV stanice uvažují, že product placement na obrazovku umístí co nejrychleji. ČT, Prima i Nova se na možnost nového druhu reklamy připravují. Podle České televize pomohou příjmy z takové reklamy financovat původní českou dramatickou tvorbu. Nova sdělila, že výrobci mají zájem umisťovat svůj produkt především v seriálech Ulice a Ordinace v růžové zahradě.

Použití product placementu musí být před začátkem a na konci pořadu uvedeno piktogramem PP u pravého dolního rohu obrazovky ve velikosti 15 procent a po dobu pěti vteřin. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání doporučuje i textové a hlasové upozornění.