Provozní zisk automobilky, která je spolu se svou dceřinou společností Kia Motor čtvrtým největším automobilovým výrobcem na světě, vzrostl více než čtyřnásobně na 702,7 miliardy wonů ze 153,8 miliardy před rokem. To výrazně překonalo průměrný odhad analytiků kolem 574 miliard wonů a přiblížilo se provoznímu rekordu 837,23 miliardy z předešlého čtvrtletí.

Hyundai by si podle analytiků měl udržet silnou dynamiku díky oživování globální ekonomiky i ve druhém čtvrtletí. Ve druhé polovině roku však bude růst zřejmě zpomalovat, protože zpevňování korejské měny proti japonskému jenu sníží cenovou konkurenceschopnost vozů Hyundai ve srovnání s japonskými konkurenty.

Nákladová struktura Hyundai se však zlepšuje, protože firma staví stále více nových vozů na integrované platformě. Komplikaci v podobě silnějšího wonu společnost překonává zvyšováním produkce v zahraničí a vyšším využíváním kapacit svých továren.

Hyundai zahájila koncem roku 2008 sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Nošovická automobilka vyrobila v minulém roce zhruba 120 000 vozů. Dceřiná Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu vozů u slovenské Žiliny.