Nestlé tento týden uvedla, že prodala dalších 52 procent akcií ve firmě z oboru péče o zrak Alcon farmaceutické společnosti Novartis za 28,1 miliardy USD. Má tak dostatek hotovosti na nové akvizice.

Spojené státy jsou podle Nestlé největším trhem pro mraženou pizzu na světě s ročními tržbami kolem 37 miliard USD. Koupené aktivity zahrnují značky jako DiGiorno, Tombstone, California Pizza Kitchen, Jack's a Delissio. Nestlé očekává z akvizice do pěti let úspory v objemu sedmi procent tržeb.

Nestlé dnes rovněž vyloučila, že by chtěla učinit nebo se nějak účastnit formální nabídky na britskou potravinářskou společnost Cadbury. Firma Kraft pak oznámila, že poté, co získala další peníze z prodeje divize, hodlá revidovat svoji nabídku na Cadbury. Detaily pozměněné nabídky chce zveřejnit do 19. ledna, napsaly agentury AP a Reuters.