Nejprodávanější značkou v obou kategoriích byla Škoda Auto. Její celkový prodej ale klesl o 2,5 procenta na 39 893 osobních a lehkých užitkových vozů.

V kategorii osobních aut zaznamenala pokles o 7,7 procenta na 29 656 vozů, prodej lehkých užitkových škodovek naopak vzrostl o 16,4 procenta na 10 237 aut. V kategorii osobních vozů se za Škodou umístil Ford, který zvýšil prodej o 29 procent na 6982 vozů.

Třetímu Renaultu vzrostl odbyt o 18 procent na 6460 vozů. Následují Volkswagen a Citroen. Mezi lehkými užitkovými vozy patří Volkswagenu druhé místo, když zvýšil prodej o šest procent na 4403 aut. Následuje Ford, který prodal 4110 vozů, což představuje nárůst o sedm procent.

Přečtěte si také: Češi přestávají utrácet, více nakupují jen elektroniku

Poptávka po nákladních autech se zvýšila zhruba o jedno procento na 7289 vozů. Nejprodávanější byl Mercedes s odbytem 1470 vozů, následuje MAN s 1213 prodanými vozidly a Iveco, které prodalo 1091 aut. Prodej autobusů do srpna vzrostl o třetinu na 702 vozidel.

První příčka patří Mercedesu s 267 prodanými kusy, následuje SOR a Irisbus s odbytem 143 respektive 127 autobusů. Kategorie motocyklů zaznamenala nárůst o osm procent na 21.732 prodaných strojů. Nejlépe se prodávaly tradiční japonské značky Yamaha (1797), Honda (1657) a Suzuki (1477).