Nárůst výroby byl zaznamenán nejen u osobních automobilů, ale i u všech ostatních kategorií silničních vozidel. Největší procentuální nárůst přitom zaznamenaly výrobci motocyklů a mopedů, kterých se vyrobilo o 104,19 procenta víc. Nákladních automobilů se vyrobilo o 75,65 procenta a autobusů o 18,10 % víc. K růstu produkce došlo u převážné většiny českých výrobců vozidel.

Nejvíce se na růstu výroby podílela Škoda Auto, která meziročně zvýšila produkci o devět procent na 318 588 vozů. Kolínská TPCA zvýšila výrobu malých peugeotů, toyot a citroenů o 1,2 % na 161 164 ks. Další český malovýrobce Kaipan zvedl výrobu stejnojmenných sportovních roadsterů ze čtyř na pět.

Převážná většina nárůstu produkce byla směrována na export. Při uvedeném nárůstu celkové výroby vozidel došlo ke zvýšení prodejů na domácím trhu (v souhrnu za všechny kategorie) pouze o 0,39 procent, zatímco vývoz vzrostl o 9,69 %. Celkový export osobních a malých užitkových automobilů činil 439 308 kusů.