Hlavní obsah

Kampaň na podporu očkování uspěla. Tečka dostala marketingovou cenu

Kampaň na podporu očkování Udělejme tečku za koronavirem slaví úspěch. Ačkoliv počty nakažených rostou a nemalá část populace se proti vakcinaci vymezuje, kampaň získala jednu z cen EFFIE, které pravidelně uděluje Asociace komunikačních agentur.

Foto: Komunikacepomaha.cz

Národní informační kampaň k očkování - Udělejme tečku

Článek

Kampaň v dubnu na popud kabinetu připravila iniciativa expertů a odborníků na komunikaci pod názvem Cesta ven.

Cílem bylo, aby se nechalo naočkovat alespoň 70 procent tuzemské populace, což se povedlo.

Koronavirus se nicméně nevzdal a ČR aktuálně čelí další vlně epidemie, která zatím co do počtu nově nakažených trhá rekordy. Česká republika navíc patří v EU mezi země s nižší mírou proočkovanosti.

Ocenění kampaně na Twitteru připomněl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch (za ANO).

„Máme zlato ze soutěže o nejefektivnější reklamu EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. I díky ní je nyní proočkováno přes 71 procent dospělé populace,” uvedl ministr.

Kampaň nebyla primárně zaměřena na odpůrce očkování, ale spíše na ty, kteří váhali, případně měli pochybnosti.

Kampaň na podporu očkování proti nemoci covid-19Video: Iniciativa Cesta ven

Ocenění získala v kategorii za sociální, ekologický a kulturní marketing.

Na podzim vláda přišla s další a přímočařejší kampaní, která ukazuje možné fatální následky nákazy pro neočkované.

Foto: MZČR

Kampaň Česko očkuje

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám