Hlavní obsah

Kampaň k očkování chce udělat tečku za epidemií

Novinky, jas

Pod názvem Udělejme tečku odstartuje v pondělí kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Připravila ji iniciativa expertů a odborníků na komunikaci pod názvem Cesta ven. Kampaň si objednala vláda s cílem, aby se nechalo naočkovat alespoň 70 procent tuzemské populace. Na samotnou propagaci v médiích je připraveno 50 milionů korun.

Kampaň na podporu očkování proti nemoci covid-19Video: Iniciativa Cesta ven

Článek

Kampaň pracuje nejen s fakty, která představují odborníci, ale i s emocemi, kdy připomíná příběhy lidí, kterých se epidemie koronaviru dotkla. Přibližuje rovněž fungování registračního systému, kterým zájemci o očkování musí projít.

„Komunikace není primárně určená těm, kteří očkování zcela odmítají, ale těm, kteří nad očkováním ještě váhají nebo nemají dostatek informací. Zpočátku se chceme hodně soustředit na seniory a postupně přidávat aktivity na mladší cílové skupiny,“ uvedl k představení Daniel Köppl, který se na vzniku kampaně podílel za ministerstvo zdravotnictví.

Kampaň na podporu očkování proti covidu-19Video: Iniciativa Cesta ven

Kampaň se objeví ve všech typech médií, přičemž polovina rozpočtu padne na nákup reklamního času v televizích.

Slogan „Udělejme tečku” bude mít v kampani různé podoby. „Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo chce udělat tečku za strachem, jiný za vyčerpáním, další za nudou. Ale všichni se shodnou na touze ukončit trápení spojená s pandemií,” připomněl s poukazem na potřebu očkování šéf komunikačního oddělení úřadu vlády Vladimír Vořechovský.

Foto: Komunikacepomaha.cz

Národní informační kampaň k očkování Udělejme tečku

Součástí kampaně je i informační web www.ceskoockuje.cz. Na stránkách www.komunikacepomaha.cz pak budou dostupné vizuály a další prvky kampaně, které mohou například firmy dále využít. Za její návrh vláda zaplatila 4,2 milionu.

Související témata:

Výběr článků

Načítám