„Rozhodli jsme se komunikovat pozitivně, nechceme se vymezovat. V regionech je ale hodně co vylepšovat a my jsme, myslím, za dva roky ve vládě ukázali, že to zvládneme,” uvedl šéf hnutí Andrej Babiš.

KOMENTÁŘE DNE:
Limity spolupráce hnutí ANO s KSČM a SPD - Sněmovní vyjednávání analyzuje Thomas Kulidakis. Čtěte zde >>
Očima Saši Mitrofanova: Ondráček a normalizace politického prostředí v republice 

Na reklamních poutačích je Babiš s jednotlivými kandidáty, kteří volají po chytrém školství, veselém životě seniorů, zdravém zdravotnictví, bezpečnosti či dálnicích.

Vizuál kampaně hnutí ANO

Vizuál kampaně hnutí ANO

FOTO: ANO

„Kampaň bude levná a kontaktní, jak jsme zvyklí my i naši voliči. Centrální kampaň bude stát podle posledních odhadů kolem 60 miliónů korun,” dodal Babiš.

ČTĚTE TAKÉ
ČSSD rozjela kampaň „Stát není firma”. Babiš se ohradil
TOP 09 chce ve volbách prorazit silou rozumu
ODS bude v kampani lákat na moderní a spravedlivé Česko

Do začátku léta bude probíhat hlavně na billboardech a prostřednictvím inzerce v tisku a na internetu.

ČSSD proti státu jako firmě

Kampaň již rozjeli například sociální demokraté, kteří připomínají, že „stát není firma”, ale společenství lidí, což je zjevná narážka právě na Babiše, který manažerský způsob vedení naopak prosazuje. [celá zpráva]

Opoziční TOP 09 oproti tomu sází na „sílu rozumu”, kterou chce čelit rozmáhajícímu se populismu. [celá zpráva]

Občanští demokraté chtějí prosazovat pro voliče moderní a spravedlivé Česko. [celá zpráva]