„Jedná se o 1600 tun materiálu denně, který vozí dvě lodě. Kdybychom měli využívat nákladní automobily, bylo by to 80 automobilů denně. Ty by nám likvidovaly komunikace a ničily by životní prostředí,“ řekl Novinkám Petr Dolínek, náměstek pražské primátorky. Podle něj je možné, že způsob převozu odpadu po řece Praha využije i u dalších vhodných staveb.

KOMENTÁŘ DNE:

Babiš je obětí mezinárodního spiknutí - Argumentaci premiéra kolem kauzy Čapí hnízdo i údajné spolupráce s StB rozebírá Jiří Pehe. Čtěte zde >>

Po pádu Islámského státu vstávají staronoví bojovníci - Nástup nových teroristických organizací v Iráku a Sýrii komentuje Alex Švamberk. Čtěte zde >>

Podmínku, že se odpad ze stavby čističky nesmí převážet po silnici, stanovila studie EIA, která posuzuje vliv na životní prostředí, řekla Novinkám Hana Kletečková z Pražské vodohospodářské společnosti (PVS), která stavbu realizuje.