Majitel vydavatelství Ivan Kaufmann řekl ČTK, že deník skončil kvůli finančním problémům a soudním sporům. Ty proti deníku od začátku jeho existence vede kvůli názvu rádio Impuls. Podle Kaufmanna klesl aktuální náklad deníku pod 40 000.

"Nebyla nám příznivě nakloněna doba, ani okolnosti," uvedl Kaufmann. Soudní spory o jméno deníku s rádiem Impuls měly podle něj neblahý vliv na image deníku v očích inzerentů.

"Deník měnil název rychleji než počasí," podotkl Kaufmann s narážkou na nedávné přejmenování deníku na Inpuls. Soud totiž vyhověl majiteli rádia Impuls, firmě Londa, a předběžným opatřením zakázal společnosti Mediaprint deník pod názvem Impuls distribuovat. Spoluvlastníkem Mediaprintu je Kaufmann.

"Nehledám ale viníky. Nejdůležitější je samozřejmě podnikatelský projekt a ten nedopadl podle plánu, nechci to na nikoho házet," podotkl Kaufmann s tím, že se soudními spory plán nepočítal.

V uplynulých letech se uzavřela historie dvou tradičních deníků, Lidové demokracie a Práce. Zanikly i listy vzniklé začátkem 90. let - Telegraf, Noviny, Prostor a Metropolitan. Občanský a později Český deník změnil periodicitu i název na týdeník, vycházet přestal v říjnu 1996. Expres, vycházející od roku 1990, se v dubnu 1996 sloučil s Bleskem. Špígl změnil v létě 2001 vydavatele a přeměnil se na týdeník. V září 2001 se navíc Zemské noviny a Slovo sloučily s Deníky Bohemia a Deníky Moravia. Zatím posledním neúspěšným pokusem o nový titul byl od dubna 2001 do loňského července Super.