Článek
Jezdila po trase nám. Svobody, Rašínovou ul. přes Moravské nám. Rooseveltovou, Divadelní, Benešovou a po ul. Masarykově znovu na nám. Svobody. Tato souprava byla rovněž vidět při jízdě z depa - Vozovna Medlánky- na Palackého třídě, Štefánikově a Lidické a zpět. Největší stoupání Karolínka zdolávala po ul. Masarykově od Josefské až po Orlí.
Parní tramvaj Caroline z továrny na výrobu lokomotiv Krauss & C v Linci n/Dunajem (nyní spolková země Horní Rakousko) z roku 1889 byla provozována Brněnskou společností místních drah v pravidelné osobní dopravě až do 21. června 1900 a poté ještě v nákladní vlečkové dopravě.
Na nám. Svobody byly o víkendu k vidění i historické tramvaje a také přehlídka letadel československé výroby od nejmenších dvoumístných vrtulových až po proudovou vojenskou stíhačku. Součástí akce byly i trenažéry a československé výrobky použité v kosmonautice.