Hlavní obsah

PsíBufet vstupuje do Česka. Evropský lídr v čerstvém krmivu nabízí předplatné vařené stravy na míru

Komerční článek

Český trh krmiva pro domácí mazlíčky rozšiřuje významný hráč z Polska – PsíBufet, průkopník v oblasti čerstvého krmiva na míru. Funguje jako předplatné, kdy majitelé pravidelně dostávají mražené porce vařeného jídla sestavené podle individuálních výživových potřeb psa. Do konce roku by jejich krmivo mohlo ochutnat až osm tisíc českých psů.

Foto: PsíBufet

Piotr Wawrysiuk založil PsíBufet. Vaří čerstvé krmivo podle individuálních výživových potřeb psa.

Článek

PsíBufet přináší revoluční koncept krmení založený na individuálním přístupu k výživě. Zaměřuje se na čerstvě vařené krmivo, které je přizpůsobeno specifickým potřebám a preferencím. Pravidelné doručování formou předplatného výrazně usnadňuje péči o správnou a nutričně vyváženou výživu psů. Společnost cílí zejména na zaneprázdněné majitele, kteří hledají komfortní řešení pro zajištění kvalitní stravy bez složitého plánování.

V Česku je služba PsíBufet dostupná od 12. května jako první svého druhu. „Vstup na český trh je pro nás logickým krokem v rámci středoevropské expanze. Vidíme zde velký potenciál, neboť čeští majitelé psů stále více dbají na kvalitu stravy svých čtyřnohých přátel,“ říká zakladatel Piotr Wawrysiuk.

Foto: PsíBufet

PsíBufet nabízí čerstvě vařené psí krmivo na míru každému čtyřnohému parťákovi.

Od psího hotelu k vlastnímu startupu

PsíBufet začal jako vedlejší projekt Piotra Wawrysiuka, který provozoval psí hotel. „Jeden z hostů vyžadoval vařenou stravu. Když jsem viděl, jak mu prospívá, začal jsem podobné krmivo připravovat i pro další návštěvníky,“ vzpomíná. Co začalo jako koníček, se od roku 2016 proměnilo v podnikání.

Od roku 2023 je PsíBufet součástí Butternut Box, přední evropské společnosti v segmentu prémiového čerstvého krmiva. Spojení umožnilo využívat rozsáhlé know-how a technologické zázemí britského lídra a současně si zachovat flexibilitu a znalost specifik středoevropského trhu.

Foto: PsíBufet

PsíBufet má na menu hovězí, krůtí, kuřecí, jehněčí, vepřové a lososa s treskou.

Až osm tisíc českých psů na čerstvé stravě

V Polsku už krmivo PsíBufet vyzkoušelo 160 000 psů, napříč trhy jich PsíBufet a Butternut Box denně nakrmí přes 330 000. „V Česku by do konce roku mohlo PsíBufet vyzkoušet až 8000 čtyřnohých strávníků. Trh s čerstvým krmivem je zde teprve na začátku, a právě proto chceme nabídnout zdejším pejskařům produkt špičkové kvality, ze surovin v potravinářské jakosti vhodné i pro lidi,“ říká Wawrysiuk.

Výhodou je personalizace výživy – před zahájením dodávek jídla vyplní majitel dotazník týkající se plemena, věku, váhy, zdravotního stavu a aktivit čtyřnohého parťáka. Na základě toho je sestaven individuální výživový plán.

O společnosti PsíBufet

Polská firma PsíBufet, založená v roce 2016, nabízí výživové plány a stravu pro psy formou předplatného. Krmivo je vyrobeno z čerstvých surovin „lidské kvality“ a připraveno tak, aby splňovalo nutriční potřeby každého psa. Od roku 2023 je PsíBufet součástí britské společnosti Butternut Box, lídra evropského trhu s čerstvým krmivem pro domácí mazlíčky. Společným cílem je podporovat zdraví a spokojenost čtyřnohých parťáků prostřednictvím kvalitní výživy. www.psibufet.cz

Výběr článků

Načítám